۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
-

آموزش جامع زبان چینی

آموزش جامع زبان چینی


      عنوان کتاب:آموزش جامع زبان چینی

          نویسنده:احمدرضا آریان

       ناشر: انتشارات دانشگاه اصفهان

 

توصیف مختصری از کتاب

مجموعه کتاب‏های آموزش جامع زبان چینی که از زمان انتشار اولین نسخۀ آن در در چین توسط بسیاری از دانشگاه‏های معتبر چین و خارج از آن به عنوان کتاب درسی انتخاب شده است با زبانی ساده کمک شایانی به یادگیری زبان چینی دانشجویان سراسر گیتی نموده است. با استفاده از این کتاب مهارت زبانی دانشجویان در گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن و بر اساس آموزش آواشناسی، دستور زبان، واژگان و سایر عناصر این زبان و پرورش توانایی استفاده از زبان چینی در مکالمات و مراودات روزمره رشد چشمگیری خواهد داشت.
در این مجموعه، واژگان، توضیحات تکمیلی هر درس و توضیحات جدید دستور زبان در خدمت یادگیری متن درس است. هدف نهایی نویسندگان کتاب، یادگیری دستور زبان در کنار بهبود مهارت‏های دانشجویان در گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن و توانایی استفاده از زبان چینی در ارتباطات اجتماعی از طریق روش‏های آموزشی ترکیبی از قبیل خواندن متن، بلند خوانی، حفظ کردن متن و نوشتن است. بایستی از نهایت توان در طول برگزاری کلاس استفاده شود تا بتوان دانشجویان را به شنیدن، خواندن و صحبت کردن در مورد موضوع متن تشویق کرد.

 

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای تهیه نسخه فیزیکی کتاب از طریق فروشگاه الکترونیک انتشارات دانشگاه به آدرس press.ui.ac.ir و برای تهیه نسخه الکترونیک آن از طریق سایت طاقچه https://taaghche.com/ اقدام کنند

تاریخ:
1403/01/21
تعداد بازدید:
277
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal